


Yhteistyökumppanin mainos:


Kannibaalien ruokailusta kuultua.
Poika:
- Äiti äiti, mä en tykkää pikkuveljestä.
Äiti:
- Turpa kiinni ja syö mitä sulle tarjotaan.
Olen kyllästynyt siihen, että minua kehotetaan sammuttamaan valot ympäristön säästämiseksi. Yritin sitä kerran, ja ajoin pyöräilijän päälle.
Mitä kannibaalit syö aamupalaksi?
- Reissumiehiä!
Mikä on hauskaa?
- Läjä vauvoja tynnyrissä.
Mikä on hupaisaa?
- Pohjalla on yksi elossa.
Mikä on naurettavaa?
- Se aikoo syödä tiensä läpi.
Mikä on yllättävää?
- Se onnistuu!
Mikä on hassua?
- Se palaa santsaamaan.
Mikä on hupsua?
- Se tukehtuu luuhun.
Miten maalata seinä punaiseksi?
- Heitä vauva kattotuulettimeen.
Minkä pelin perhe voisi hankkia, jos Afrikan Tähti tai Musta Pekka eivät ole riittävän rasistisia?
Mitä eroa on katolisella papilla ja aknella?
- Akne harvemmin tulee 6-vuotiaan naamalle.
Nainen seisoi sillalla aikeenaan päättää päivänsä hyppäämällä alas.
Paikalle sattui kulkuri, joka ehdotti että he voisivat harrastaa seksiä, koska sillä kun ei ollut kuitenkaan mitään väliä, kun kerta nainen päätti tappaa itsensä.
Nainen ei tietenkään ollut halukas seksiin, johon laitapuolenkulkija tokaisi:
- No mä meen sit odottelee tonne alas.
Mitä venäläinen ydinvoimalan työntekijä sanoi puhelimeen vuonna 1986 Tšernobylissa?
- Njet problem, normal katastrof
Vanha nainen kuoli yksin asuntoonsa. Poliisi epäilee että hänen kissansa ovat syöneet naisen ruumiin, sillä nainen on tällä hetkellä kateissa.











