


Yhteistyökumppanin mainos:


Mikä on vihreä ja roikkuu puussa?
- Harakan räkä
Kuka varasti Japanin jokaisesta sushiravintolasta, kaikki sushit?
- Sushihukka
Mikä on leppäkertun pahin vihollinen?
- Pilkun nussia.
- Koirani on kova valehtelemaan.
- Höpö höpö, ei sellaisia koiria olekaan.
- Odotahan kun kuulet... Musti, hei. Mitä kissa sanoo?
- Hau hau...
Mitä saa, kun yhdistää oravan ja porakoneen?
- Porava!
Miksi muuttolinnut lentävät etelään?
- Koska ne eivät jaksa kävellä sinne.
Milloin sika on vaarallisimmillaan?
- Silloin, kun sillä on sorkkaraudat.
Perheen papukaija oli oppinut kaksi-vuotiaalta Pekalta potalla käydessä sanat “kakka tuli“.
Kaukainen sukulainen tuli kylään, jolloin papukaija huusi:
- Kakka tuli.
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli kolme koiraa, jotka keskustelivat.
Ensimmäinen koira, pieni villakoira, kertoi:
- Minulla on oikea kusipää isäntänä. Se tulee aina kännissä kotiin ja pieksee meikäläistä lehdellä. Kerran sitten paskansin yöllä sen kenkiin. Nyt olen täällä lopetuspiikkiä odottelemassa.
Toinen, kultainen noutaja, kertoi:
- Minun isäntäni ja emäntäni eivät ole koskaan kotona. Minä olen yksin sisällä, eikä minulla ole mitään tekemistä. Kerran minulla paloi sitten päreet, ja revin koko sohvakaluston hajalle. Nyt olen sitten täällä odottelemassa lopetuspiikkiä.
Kolmas koira, iso tanskandogi, kertoi:
- Minulla on ystävällinen, kaunis ja mukava emäntä. Se ei vaan koskaan päästä minua naisiin. Kerran emäntäni sitten suihkusta tultuaan petasi sänkyä alasti. En voinut hillitä itseäni, vaan hyppäsin sen selkään ja tein emännälle temput.
Toiset koirat kysyivät:
- Ja nyt odotat lopetuspiikkiä?
Tanskandogi:
- Ei, vaan minulta leikataan kynnet.
Millä panda menee sairaalaan?
- Bambulansilla.











