


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Amerikassa luullaan, että joulupukki on ruotsalainen?
-Tavallisessa talossa on ainakin kaksi ovea ja kymmenen ikkunaa, mutta silti pukki tunkee sisään savupiipusta.
Miksi yksi poroista ei enää katso pukkiin päin?
- Se näki, mitä pukki teki yksin lahjavaraston puolella, eikä ole toipunut näystä.
Miksi joulupukilla on poro pulkan edessä?
- Koska elefantin varpaita palelee pakkasella
Mitä joulupukki pelkää?
- Säkkipimeää.
Miksi joulupukki ei paljasta tuhmalistan nimiä?
- Koska puolet kiistäisi kaiken ja toinen puoli haluaisi vain tietää, voisiko olla vielä tuhmempikin.
Miksi tonttu teki aina ylitöitä?
- Hän sanoi, että pajalla on yksi kone, jota hän haluaa käyttää vain silloin kun kukaan ei näe, se kuulemma tärisee juuri sopivasti.
Miksi joululahjapaperi repeili jatkuvasti?
Tonttu totesi vain:
- En minä mahda mitään, kun osa paketeista on niin… pulleita.
Mikä on palomiesten joululaulu?
-Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu, vääkii nukkuu!
Miksi Joulumuori käskee aina pukin tarkistaa vetoketjunsa ennen lähtöä?
- Viime vuonna hän jakoi lahjoja… mutta tarjolla oli enemmän kuin mitä lapset tilasivat.
Miksi joulupukki meni psykiatrille?
- Hän ei enää uskonut itseensä.








