Poimintoja aiheesta Lääkärivitsit
Mikäli pidit lääkärivitsi aihealueen Putkimies toimii kuin lääkäri vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras lääkärivitsi.
Mikä on meteorologin ja gynegologin ero?
Meteorologi katsoo ylös ja sanoo ”voi vittu mikä taivas”.
Gynegologi katsoo alas ja sanoo ”voi taivas mikä vittu”.
Lääkärivitsit | Lisätty: 18.08.2022
Isäntämies oli käynyt Venäjällä ja oli sitten varmuuden vuoksi käynyt HIV testeissä. Hän meni sitten kuulemaan testituloksia.
Lääkäri:
- Teiltä löytyi HIV-virus eli teillä on AIDS, olisiko tästä kysyttävää?
Isäntämies:
- No eipä oikeastaan...
Lääkäri:
- Voitte kyllä kysyä muustakin, vastaan mielelläni.
Isäntämies:
- Noh, tietääkö tohtori mistä niitä immuunikatokorvauksia oikein haetaan?
Lääkärivitsit | Lähettänyt: HeikkiIivariVIrtanen | 01.03.2025
Mitä psykiatri sanoi lenkkimakkarasta maistettuaan sitä?
- Ei hullumpaa.
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Dr Gulli | 11.10.2022
Mies oli ollut työpaikan määräaikaisessa lääkärintarkastuksessa.
Miehen kollega tiedusteli:
- Selvisikö siellä jotain?
Mies:
- Juu selvisi, että mun pitää ensiksi päästä huonoon kuntoon!
Kollega:
- Häh, mitä ihmettä?
Mies:
- Lääkäri kertoi, että olen nyt erittäin huonossa kunnossa ja siitä pitäisi hieman skarpata.
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Kaikkonen | 11.01.2023
- 44-vuotias aiemmin varsin terve keittiö Koskelan sairaalasta.
- Eilen ei muista syöneensä mitään sopivaa.
- Aamulla huulet lähteneet laskeutumaan.
- Tupakoinut noin 7 savuketta 15 vuoden aikana.
- Tulosyy: Virtsan haju hengityksessä, pää tuntuu tohelolta.
Lääkärivitsit | Lisätty: 23.09.2022
Virtanen, nuori ja menevä lääkäri, oli muutamankin kerran erehtynyt liian läheisiin tekemisiin kauniimpaa sukupuolta edustavien potilaidensa kanssa.
Ajoittain asia vaivasi Virtasta, mutta silloin pieni ääni sisimmässä vakuutteli:
- Kaikillehan näin on käynyt. Aikuisiahan me ollaan. Ja eihän siitä haittaakaan ole ollut. Mielelläänhän ne naisetkin on mukana olleet. Mitäpä se haittaa.
Yleensä Virtanen onnistui sen vielä pienemmän äänen hiljentämään. Sen, joka jutteli:
- Virtanen, sä oot jumalauta patologi...
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Nekromantik | 09.07.2024
Mies valitti lääkärille:
- Tällä hirveälle nykivälle elohiirelle mun oikeassa silmässä, on pakko tehdä jotain!
Lääkäri vastasi tyynesti:
- No se on täysin vaaraton vaiva. Eihän sitä edes huomaa.
Mies:
- Jaa ei vai? Aina kun menen kiskalle ostaan ässäarpoja, niin ne antaa mulle paketin kondomeja
Lääkärivitsit | Lähettänyt: Sultan! | 28.07.2023
Potilas:
- En saa öitäni nukutuksi, herra tohtori.
Lääkäri:
- Pelkäättekö ehkä painajaista?
Potilas:
- En toki, hän nukkuu toisessa huoneessa.
Lääkärivitsit | Lisätty: 25.08.2022
Muuan kaveri oli hieman huolissaan omasta mieskunnostaan ja meni lääkäriin.
Lääkäri sitten aloitti kyselyn:
- Ihanko päivittäin olet yhdynnässä?
Kaveri siihen selittämään:
- No, aamusta ennen töihin lähtöä, sitten kun työpaikkani on lähellä kotia, niin käväisen kahvitunnilla, sitten lounastauolla, iltapäivän kahvitunnilla ja sitten vielä töitten jälkeen. Eikä uni tule ennenkuin on viimeisen varvin vuoro.
Lääkäri katseli ihmetellen:
- No, eipä mikään ihme ole, että jos vähän väsyttää...
Kaveri lisäsi vielä:
- Ai? Minä kun luulin, että se johtuu siitä, kun jossain välissä pitää lisäksi poiketa vessaan vetäisemään kuivat!
Lääkärivitsit | Lisätty: 03.12.2022
Mies meni lääkärille eturauhasen tutkimukseen, vaikka aluksi meinasi jännittää ja mies tunsi suurta vaivautuneisuutta kyseisestä toimenpiteestä.
Kaikki meni lopulta hyvin ja lääkäri sanoi tutkimuksen päätteeksi:
- On ihan ok saada erektio.
Mies:
- Mitä ihmettä? En minä ole saanut erektiota!
Lääkäri vastasi:
- Et niin, mutta minä sain.
Lääkärivitsit | Lisätty: 21.03.2025