


Yhteistyökumppanin mainos:


Spurgu meni istumaan naisen viereen puistonpenkille.
Vähän ajan kuluttua hän pisti tupakaksi ja kysyi samalla naiselta:
- Palaako?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu kaivoi esiin pullon ja kysyi:
- Maistuuko neidille ryyppy?
Nainen:
- Ei.
Sitten spurgu nousi ja lähti kävelemään pois samalla mutisten itsekseen:
- Taitaa olla turha ehdottaa sukupuoliyhdyntääkään.
Miksi teinit kadehtivat mustekaloja?
- Niillä on aina kahdeksan lonkeroa mukana.
90-kymppinen mies meni viinakauppaan ja pyysi myyjältä lasin viiniä.
Johon myyjä:
- Kyllä te nyt olette väärässä paikassa, tämä ei ole ravintola.
Johon mies:
- Olisin vaan pyytänyt ehtoollisen.
Jos joulupukki konttaa sisään, onko hän humalassa?
- Ei välttämättä. Pukin toimenkuvaan kuuluu, että hän käy vähän väliä kontillaan.
Mikä on sellainen, jolla on putkikassi, putkireppu, putkiaivot ja putkikatse?
- No tietenkin putkimies, joka on kännännyt koko viikon ja noin ollen resetoitunut vaikean putkiremontin jälkeen.
Pikku Kalle oli löytänyt isänsä viinakätkön ja sitten piilottanut viinapullon.
Isä sitten perjantai iltana penkoi kaappeja läpi tuohduksissaan, ja lopulta kysyi pikku Kallelta:
- “Oletko nähnyt pulloa jossa on läpinäkyvää nestettä?“
Pikku Kalle vastasi:
- En, koska join sen...
- Saanko toisen oluen? Odotan erästä naista?
- Tummaa vai vaaleaa?
- Hittoako se teille kuuluu!
Mies oli alkanut lammasfarmariksi.
Eräänä iltapäivänä kaverit tulivat kyselemään, lähtisikö hän baariin kaljalle.
- “Enpä taida keritä tänään“, farmari totesi ja lähti kaljalle.
Mies meni baariin ja tilasi kossun.
Tarjoilija:
- Tuleeko kolalla?
Mies:
- No tuo vaikka lapiolla, kunhan tuot.
Miksi Aku oli alkoholisti?
- Kalja puhui puolesta.











