


Yhteistyökumppanin mainos:


Hintelä mies tuomittiin vankilaan. Kun hän saapui selliinsä, hän huomasi että hänen sellitoverinsa oli iso, pahanhajuinen ja karvainen äijä.
Iso ukko örisi:
- Leikitäänkö pikkumies kotia?
Tulokas änkytti peloissaan:
- Öö, l-l-leikitään vaan.
Iso ukko innostui:
- Kivaa! Haluutko olla mamma vai pappa?
Tulokas mietti asiaa hetken ja päätti että taitaa olla turvallisempaa olla isä.
Tulokas:
- Mä voisin olla vaikka pappa.
Iso ukko:
- Okei, tule pappa imemään mamman kyrpää!
Kaksi vankia joutui samaan selliin ja aloittivat keskustelun:
- Paljonko sait kakkua?
- Viisi vuotta.
- Minä sain kymmenen vuotta. Ota sinä tuo ovenpuoleinen punkka, kun pääset ensiksi pois!
- Sain kuusi kuukautta linnaa, kun ajoin liian hitaasti.
- Miksi ihmeessä.
- Auton omistaja sai minut kiinni.
Ilkka meni tapaamaan Jussia vankilaan, ja kyseli tältä:
- Miksi sinä tänne jouduit?
- Hankin ilmaiseksi kissoja ja myin niitä eteenpäin.
- No eihän se sentään rikollista ole?
- No ei... mutta liimasin niihin lampaanvilloja ja väitin villakoiriksi.
Vanki valitti toiselle:
- Se on sitä mun tuuriani, että mä tänne päädyin. Olin murtautumassa pankkiin, kun näin vanhan vartijan istumassa tuolilla. Löin häntä patukalla päähän.
Toinen vanki kysyi:
- Kuoliko hän?
Vanki:
- Ei. Hän heräsi.
Mikä on vankikarkurin ammattitauti?
- Pakokauhu.
Muurari laitettiin lukemaan tiilenpäitä.
- Miksi sinä jouduit tänne vankilaan?
- Jouduin monopoli-yhteiskunnan uhriksi.
- Miten niin, keititkö viinaa?
- Valtio ei sietänyt sitä, että minulla oli oma setelipaino.
Tuomari tutki syytetyn papereita.
- Onpas teillä melkoinen rikosrekisteri. Murto, varkaus, pahoinpitely, ryöstö, raiskaus, raiskaus, raiskaus, raiskaus...
- Joo, mulla kesti aikansa ennen kuin tajusin, mihin kannattaa erikoistua.
Sattuneiden väärinkäytösten vuoksi on Riihimäen keskusvankilan konepajassa lopetettu pakoputkien valmistus.











