Poimintoja aiheesta Alkoholivitsit
Mikäli pidit alkoholivitsi aihealueen Viskikola baarissa vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras alkoholivitsi.
Jänis löysi metsästä kossupullon ja koska hän oli kuullut huhuja kyseisestä aineesta, päätti sitten kokeilla sitä itsekkin.
Jänis kulautti pullon lopun kituusinsa ja nukkumatti siinä tulikin saman tien ja hän tuupertui sammalikkoon.
Kuinka ollakkaan, paikalle lompsotteli kettu.
Repolainen katseli sammunutta jänistä vesi kielellä ja oli juuri iskemässä siihen leukansa, kun paikalle jolkotteli susi, joka vaati saalista omakseen.
Alkoi lyhyt mutta ankara taistelu, jossa Repolainen sai surmansa.
Juuri kuin susi oli alkamaisillaan aterialle, tuli paikalle karhu.
Metsän kuningas vaati oikeutetusti saalista itselleen, mutta susi ei luopunut siitä vapaaehtoisesti.
Karhu huitaisi kerran, ja sudelle kävi kalpaten.
Vähänkö mesikämmen tiesi, että hän oli koko ajan ollut metsästäjän tähtäimessä. Vain yksi laukaus ja karhu lyyhistyi ketun, suden ja jänön viereen...
Metsästäjä tuli paikalle, näki raatoläjän ja tuumasi sitten:
- Tuossa on kyllä niin paljon lihaa, että parasta lähteä hakemaan traktoria.
Kun metsästäjä oli poistunut, jänis heräsi silmät krapulasta verestäen ja armoton jysäri ohimoilla.
Se katseli raatoja ja tuumi:
- No huh huh... Kaikkea sitä tuleekin kännipäissään tehtyä...
Alkoholivitsit | Lisätty: 16.09.2024
Kaksi miestä juttelivat baaritiskin ääressä.
- Millaista juomaa on jajaja?
- Miten niin?
- No kun siinä Kuustosen kappaleessa lauletaan, että “join murheisiin taas liikaa jajajaa“.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Ja ja jaa | 29.01.2023
90-kymppinen mies meni viinakauppaan ja pyysi myyjältä lasin viiniä.
Johon myyjä:
- Kyllä te nyt olette väärässä paikassa, tämä ei ole ravintola.
Johon mies:
- Olisin vaan pyytänyt ehtoollisen.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Rivoriitta | 07.09.2022
Olutpullo:
- Jos rikot minut, koko iltasi on pilalla!
Peili:
- Hah! Jos rikot minut, sinua seuraa seitsemän vuoden epäonni!
Kondomi kävelee pois nauraen.
Alkoholivitsit | Lisätty: 29.10.2022
Kaveri totesi toiselle baaritiskillä:
- Oluessa on pakko olla naishormoneja.
Toinen vastasi:
- Miten niin?
Kaveri:
- Koska aina kun juon liikaa, puhun jonnin joutavia, enkä osaa ajaa autoa.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022
Miksi alkossa on yölläkin valot päällä?
- Ettei siellä olisi pimeitä pulloja.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022
Miksi Aku oli alkoholisti?
- Kalja puhui puolesta.
Alkoholivitsit | Lähettänyt: Känni vitsit | 13.02.2026
Arska kysyi Reiskalta:
- Ootko koskaa ollu Tinderissä?
Reiska mietti hetken ja tuumasi:
- En oo... Oon noista korvikkeista käyttäny vaan tuota Sinolia.
Alkoholivitsit | Lisätty: 25.04.2023
Miksi oluttuopissa on aina vaahto eli kruunu?
- Jotta humalassakin tietää, kummasta päästä tuoppia pitää juoda.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022
Kaksi Iisalmen miestä löysi aseman vessasta Akvaviittipullon.
Toinen maistoi ensin ja totesi:
- Kah, maistahan sinnäi.
Kaveri maistoi ja totesi:
- Kah kusta!
Toinen totesi:
- Kah, sitähän minnäi.
Alkoholivitsit | Lisätty: 13.05.2022