


Mainos:


Mies huusi tilauksen rojahdettuaan väsyneenä pubin baaritiskin ääreen:
- Iso tooppi!
Baarimikko kyllä tajusi hyvin, mistä oli kyse, mutta ei millään malttanut olla sanomatta:
- Mikä ihmeen “tooppi”?
Mies:
- Anteeksi, tarkoitin tuoppi, mutta katsokaas kun minä olen ammatiltani ydinfyysikko.
Olutpullo:
- Jos rikot minut, koko iltasi on pilalla!
Peili:
- Hah! Jos rikot minut, sinua seuraa seitsemän vuoden epäonni!
Kondomi kävelee pois nauraen.
Rouva nyyhkytti ompeluseurassa:
- Viina on tuhonnut kotini.
Muut naiset huolissaan:
- Ryyppääkö miehesi niin paljon?
Rouva:
- Ei, mutta pontikkapannu räjähti.
Pikku Kalle oli löytänyt isänsä viinakätkön ja sitten piilottanut viinapullon.
Isä sitten perjantai iltana penkoi kaappeja läpi tuohduksissaan, ja lopulta kysyi pikku Kallelta:
- “Oletko nähnyt pulloa jossa on läpinäkyvää nestettä?“
Pikku Kalle vastasi:
- En, koska join sen...
Hyvää juhannusta kaikille! toivotti pikkutuiterissa ollut kaveri kuuluvasti tultuaan sisään pubiin.
Baarimikko ihmetteli ääneen:
- Juhannusta? Nythän on uudenvuoden aatto.
Kaveri mietti huolestuneena:
- Voi hemmetti. Nyt kyllä vaimo on tosi, tosi vihainen. En minä koskaan ennen, en ikinä, ole ollut näin paljon myöhässä kotoa.
Miksi Aku oli alkoholisti?
- Kalja puhui puolesta.
Jos ruokakauppaan ei saisi mennä nälkäisenä, niin pitääkö ennen Alkoon menoa ottaa vähän pohjia?
Juuson ryyppyputki oli kestänyt jo yli pari viikkoa, kun rakas vaimo sai tarpeekseen.
Rakkaana vaimona hän kuitenkin peitti tympääntymisensä ja ilmaisi asiansa huolenpitona miehensä terveydestä ja kehotti miestään menemään mitä pikimmiten lääkärintarkastukseen.
Juuso vastasi lyhyesti sohvan pohjalta:
- Ei maksa vaivaa...
Kapteeni on humalasha, kuului lentokoneesta lennonjohtoon.
Entäs varakapteeni? tiedusteli lennonjohto.
Hänkin on humalasha, kuului koneesta.
No, kenen kanssa minä sitten oikein keskustelen? ihmetteli lennonjohto.
Täshä on autopilotti.
Pekka sanoi vaimolleen:
- Viina tekee sinut pirun paljon kauniimmaksi.
Vaimo ihmetteli:
- Mutta enhän minä ole ottanut viinaa.
Pekka:
- Et niin, mutta minä olen.











