


Yhteistyökumppanin mainos:


Mitä eroa on Koffilla ja Lapin kullalla?
- Koff ei soittele perään.
Mies meni baariin ja tilasi viskin kokiksella.
Baarimikko kysyi:
- Kävisikö Pepsi kenties?
Mies:
- Kyllähän se käy.
Joten baarimikko sekoitti miehelle Pepsin kokiksella.
Kaksi Iisalmen miestä löysi aseman vessasta Akvaviittipullon.
Toinen maistoi ensin ja totesi:
- Kah, maistahan sinnäi.
Kaveri maistoi ja totesi:
- Kah kusta!
Toinen totesi:
- Kah, sitähän minnäi.
Rouva nyyhkytti ompeluseurassa:
- Viina on tuhonnut kotini.
Muut naiset huolissaan:
- Ryyppääkö miehesi niin paljon?
Rouva:
- Ei, mutta pontikkapannu räjähti.
Juuson ryyppyputki oli kestänyt jo yli pari viikkoa, kun rakas vaimo sai tarpeekseen.
Rakkaana vaimona hän kuitenkin peitti tympääntymisensä ja ilmaisi asiansa huolenpitona miehensä terveydestä ja kehotti miestään menemään mitä pikimmiten lääkärintarkastukseen.
Juuso vastasi lyhyesti sohvan pohjalta:
- Ei maksa vaivaa...
Oli raittiusliikkeen kokous, missä esitelmöitsijä otti lasin viinaa ja pisti siihen madon.
Mato kuoli heti.
Esitelmöitsijä kysyi:
- Mitä opimme tästä?
Eräs vanha mummo vastasi:
- Ainakin sen, että jos on matoja mahassa, ryyppy ei ole pahitteeksi!
Mikä kala ei osaa uida?
- Kännikala
Mies meni baariin ja tilasi kossun.
Tarjoilija:
- Tuleeko kolalla?
Mies:
- No tuo vaikka lapiolla, kunhan tuot.
Neljä juopunutta miestä seisoskeli metelöimässä Koistisen omakotitalon pihalla.
Lopulta rouva Koistinen tuli aamutakissa ulos ja kysyi, että mikä miehillä on oikein hätänä?
Yksi miehistä kysyi:
- Oletteksh te rouva Koishtinen?
Rouva:
- Olen kyllä.
Mies:
- Shanokaash shitten, kuka meishtä on herra Koishtinen, niin me loput voimme mennä kotiin.
Kaksi palvelutalossa asuvaa vanhaa pappaa piti tapanaan aina silloin tällöin tissutella salaa viinaksia. Lisäksi heillä oli jo molemmilla joitain korkeasta iästä johtuvia vaivoja.
Toinen selitti:
- Lasista tahtoo läikkyä puolet yli kun on tuo Parkinsonin tauti.
Siihen toinen:
- Sinulle sentään jää toinen puolikas lasiin. Minulla taas on tuo Alzheimerin tauti enkä aina muista mihin jätin koko juomalasini.











