


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi suomalainen puukottaa usein parhaan kaverinsa?
- No Suomessa on sellainen tapakulttuuri...
Vaimolla on alkoholiongelma.
- Kuinka se ilmenee?
- Se saa aina raivarin, kun minä tulen kännissä kotiin.
Venäläinen isä kertoi pojalleen:
- Tiedätkö Vladimir, että tuolla joen vastarannalle juoppo näkee neljä koivua, vaikka niitä on vain kaksi.
Vladimir:
- Isä, siellä on vain yksi koivu.
Kaksi Iisalmen miestä löysi aseman vessasta Akvaviittipullon.
Toinen maistoi ensin ja totesi:
- Kah, maistahan sinnäi.
Kaveri maistoi ja totesi:
- Kah kusta!
Toinen totesi:
- Kah, sitähän minnäi.
Miten hävitetään paukut koko maailmasta?
- Juomalla ne.
Miksi karhuja ei kohta ole enää?
- Koska kaikki on juotu!
Mies meni baariin ja tilasi viskin kokiksella.
Baarimikko kysyi:
- Kävisikö Pepsi kenties?
Mies:
- Kyllähän se käy.
Joten baarimikko sekoitti miehelle Pepsin kokiksella.
Miksi oluttuopissa on aina vaahto eli kruunu?
- Jotta humalassakin tietää, kummasta päästä tuoppia pitää juoda.
Motörhead – yhtyeen laulaja-basisti Lemmy Kilmister sanoi huolestuneen näköisenä bändikaverilleen:
- Olen jättänyt viinakset kokonaan.
Bändikaveri:
- Ai, sehän on hieno juttu. Miksi näytät sitten noin synkeältä?
Lemmy:
- No kun en muista kuollaksenikaan, että minne.
Mies oli tissutellut pitkin päivää juomalla viinaa melkein mitä sielu vain sietää...
Lähti sitten tuiskeessa mopollaan viinakasseineen naapurin Jontun luokse jatkamaan juominkeja. Matkalla törmäsi sitten puuaitaan niin, että aitapuut sinkoilivat edestä pois joka suuntaan, ja mies lensi lopulta kaaressa ajokkeineen pusikkoon.
Vietiin loukkaantunut ja tajuton mies sitten sairaalaan suoraan teho-osastolle.
Parin vuorokauden päästä mies tuli viimein tajuihinsa, ja kun lääkäri näytti röntgenkuvaa katkenneista kylkiluista, mies katseli ihmeissään kuvaa, ja yritti kovin arvata mistä oikein oli kyse.
Lopulta mies sanoi:
- Joo, kyllä minä tuon portin muistan! Mutta missä miun mopo on?











