


Yhteistyökumppanin mainos:


Miten Ladan navigaattori toimii?
- Se sanoo joka risteyksessä: “Kokeillaan vielä kerran.”
Mies vei vanhan Ladansa katsastukseen ja jäi odottamaan hermostuneena tuomiota. Hetken päästä katsastusmies käveli ulos paperi kädessään ja huokaisi syvään.
Auton omistaja kysyi:
- No, miten kävi?
Katsastusmies raapi päätään ja sanoi:
- En tiedä pitäisikö tämä hylätä vai ilmoittaa museovirastolle.
Omistaja:
- Miksi?
Katsastusmies:
- En ole nähnyt näin alkuperäisessä kunnossa olevaa Ladaa sitten Neuvostoliiton.
Mikä on nimeltään turbo-Lada?
– Skoda.
Ladan omistaja meni huoltoon ja kysyi:
- Voisitteko tehdä tästä hiljaisemman?
Mekaanikko vastasi:
- Toki, sammutetaan moottori.
Pieni tyttö käveli yksin koulusta kotiin, kun auto pysähtyi hänen kohdalleen.
Mies autossa sanoi:
- Hei, saat tikkarin, jos tulet kyytiin!
Tyttö ei ollut huomaavinaan, mutta auto seurasi hänen vierellään.
Mies jatkoi:
- Saat kaksi tikkaria, jos tulet kyytiin!
Tyttö jatkoi matkaansa ja auto seurasi vierellä.
Mies jatkoi sanomistaan:
- Saat kolme tikkaria, jos tulet kyytiin, houkutteli mies autosta.
Viimein tyttö pysähtyi ja sanoi:
- Kuule isä, jos sinun kerran piti välttämättä ostaa Lada, niin ajele yksin vaan.
Ladakuskin kymmenen käskyä…
1. Älä nouse Ladasta yleisellä paikalla.
2. Minä olen Lada, sinun Samarasi, älä pidä muita autoja.
3. Älä turhaan istu Ladaasi, sillä Lada ei jätä hajoamatta sen alla, joka siihen turhaan istuu.
4. Muista pyhittää Ladasi.
5. Muista työntää Ladaasi aina ylämäessä.
6. Älä houri Ladastasi julkisella paikalla.
7. Älä varasta Ladaa, sillä siitä et pääse eroon, eikä autokauppias jätä rankaisematta sinua.
8. Älä sano väärää todistusta Ladastasi.
9. Älä himoitse lähimmäisesi Ladaa.
10. Älä himoitse lähimmäisesi tiikerikuvioisia istuinsuojia, talvirenkaita, Konelan pölykapseleita, tai mitään mikä on hänen Ladassaan.
Paljonko lada kuluttaa sadalta kilometriltä?
– Seitsemän paria kenkiä
Mies kehui kaverilleen:
- Lada on minusta luotettava auto. Se ei ole koskaan jättänyt minua tienposkeen.
Minä sen sijaan olen jättänyt sen, montakin kertaa.
Entisessä Neuvostoliitossa joka seitsemännellä perheellä oli “auto“. Tapana oli, että auton ostoon piti anoa lupa, sen jälkeen auto piti varata, maksaa etukäteen ja sen jälkeen piti vielä odottaa kahdeksan vuotta auton toimitusta.
Menipä Igor ajoneuvotoimistoon auton osto aikeissa. Hän anoi luvan, teki varauksen ja palasi seuraavalla viikolla maksamaan etukäteissuoritusta autosta.
Virkailija sanoi:
- Kaikki näyttää olevan kunnossa, auto toimitetaan teille tästä päivämäärästä lukien tasan kahdeksan vuoden päästä, voitte tulla noutamaan sen täältä.
Igor kysyi:
- Pitääkö minun tulla aamu vai iltapäivällä?
Virkailija:
- Jos joudutte odottamaan kahdeksan vuotta, niin onko noin merkityksettömällä asialla mitään väliä?
Igor:
- Kyllä. Nähkääs, putkimies tulee saman päivän aamupäivänä.
Osta Lada voima pesä korjaa sitä koko kesä.
Ladassa on yksi hyvä puoli sitä ei varas huoli.








