


Mainos:


Niilo22 meni ravintolaan ja tarjoilija kysyi oliko ruoka hyvää.
Niilo mietti hetken, joi hörpyn energiajuomaa ja vastasi vakavana:
- Kyllä tämä syötyä tuli.
Niilo22 käytti ensimmäistä kertaa navigaattoria omassa sähköskootissa.
Navigaattori sanoi:
- Käänny vasemmalle 300 metrin päästä.
Niilo ajoi suoraan ohi ja totesi rauhallisesti:
- No ei sitten enempää...
Niilo suhtautuu joukkoliikenteeseen hyvin rauhallisesti:
- Jos bussi meni, niin sitten meni.
... Huomenna uusi yritys, eikä siitä sen enempää.
Pari hyvää syytä, miksi Niilo22 tykkää pakastepizzasta?
- Niilo tietää tarkalleen mitä saa joka kerta.
- Pakastepizza ei koskaan petä.
... Toisin kuin jotkut kebabit.
Niilo22 hankki kuntosalijäsenyyden ja meni ensimmäistä kertaa paikalle.
Viiden minuutin jälkeen hän käveli takaisin ulos.
Kaveri kysyi:
- Miten treeni meni jo noin nopeasti?
Niilo vastasi:
- Kaikki laitteet oli varattu. Ei siinä voinu oikeen mittään tehdä. Eikä siitä sen enempää...
Niilo22 tekee ruokaa hyvin yksinkertaisella logiikalla.
Jos ruoka onnistuu, se on 5/5.
Jos ei onnistu, niin sitten se on 0/5 ja pizza uuniin.
Niilo22 pudotti kokonaisen kahvikupin lattialle juuri ennen videokuvauksen alkua.
Kaikki live-streamia katsovat säikähtivät ja odottivat hermostunutta reaktiota.
Niilo katsoi sotkua hetken ja totesi täysin rauhallisesti:
- Ei se mittään. Uutta kahvia tulemaan vaan.
Sitten hän keitti uuden pannullisen ja antoi tilanteelle arvosanaksi:
- 4/5. Olis voinu mennä pahemminki.
Kerran Niilo22 osti kahvin huoltoasemalta, maistoi kahvia, katsoi hetken kaukaisuuteen ja nyökkäsi hyväksyvästi.
- Maistuu kahville. Se on tärkeintä. 5/5.
Miksi Niilo22 ei tarvitse sääsovellusta?
Niilo vilkaisee aamulla ikkunasta ulos kerran ja tietää heti tilanteen.
- Jos vettä tulee, niin today is raining day.
Niilo22 osti uuden vedenkeittimen ja piti siitä lähes tunnin mittaisen Live-Streamin.
Lähetyksen jälkeen kaveri kysyi:
- No oliko hyvä?
Niilo nyökkäsi:
- Keitti vettä.
Kaveri:
- Siinäkö kaikki?
Niilo:
- 5 kautta 5.








