


Yhteistyökumppanin mainos:


Miksi Niilo22 ei tarvitse sääsovellusta?
Niilo vilkaisee aamulla ikkunasta ulos kerran ja tietää heti tilanteen.
- Jos vettä tulee, niin today is raining day.
Niilo kävi kerran salilla, mutta homma meni nopeasti epäilyttäväksi.
- Liikaa hikoilua, eikä edes kahvia tai kebabia tarjolla.
Niilo22 osti huoltoasemalta kahvin ja otti ensimmäisen hörpyn.
Kaveri kysyi heti:
- No? Minkälainen?
Niilo mietti hetken vakavana ja vastasi:
- Tämä maistuu siltä että tätä on keitetty jo eilisen puolella.
Kaveri:
- Onko se huono asia?
Niilo:
- Ei välttämättä.
Niilo22 pudotti kokonaisen kahvikupin lattialle juuri ennen videokuvauksen alkua.
Kaikki live-streamia katsovat säikähtivät ja odottivat hermostunutta reaktiota.
Niilo katsoi sotkua hetken ja totesi täysin rauhallisesti:
- Ei se mittään. Uutta kahvia tulemaan vaan.
Sitten hän keitti uuden pannullisen ja antoi tilanteelle arvosanaksi:
- 4/5. Olis voinu mennä pahemminki.
Kaveri kysyi Niilo22:lta miksi hän sammuttaa tietokoneen aina heti videon jälkeen.
Niilo vastasi:
- Ettei internet kulu turhaan.
Niilo22 tekee ruokaa hyvin yksinkertaisella logiikalla.
Jos ruoka onnistuu, se on 5/5.
Jos ei onnistu, niin sitten se on 0/5 ja pizza uuniin.
Niilo22 hankki kuntosalijäsenyyden ja meni ensimmäistä kertaa paikalle.
Viiden minuutin jälkeen hän käveli takaisin ulos.
Kaveri kysyi:
- Miten treeni meni jo noin nopeasti?
Niilo vastasi:
- Kaikki laitteet oli varattu. Ei siinä voinu oikeen mittään tehdä. Eikä siitä sen enempää...
Niilo22 käytti ensimmäistä kertaa navigaattoria omassa sähköskootissa.
Navigaattori sanoi:
- Käänny vasemmalle 300 metrin päästä.
Niilo ajoi suoraan ohi ja totesi rauhallisesti:
- No ei sitten enempää...
Niilo22 osti uuden mikroaaltouunin ja päätti tehdä siitä perusteellisen arvostelun.
Hän lämmitti lihapiirakan, söi sen hiljaisuudessa ja mietti hetken todella vakavana.
- Lämpiää ruoka. 5 kautta 5.
Katsojat kysyivät kommenteissa:
- Mutta entä muut ominaisuudet?
Niilo vastasi:
- Mitä muita siinä pitäisi olla?
Niilo22 osti uuden jääkaapin ja testasi jääkaappia pari päivää, avasi sitten oven ja nyökkäsi tyytyväisenä:
- Kylmä sisältä. 5/5.








