


Yhteistyökumppanin mainos:


Niilo22 osti uuden vedenkeittimen ja piti siitä lähes tunnin mittaisen Live-Streamin.
Lähetyksen jälkeen kaveri kysyi:
- No oliko hyvä?
Niilo nyökkäsi:
- Keitti vettä.
Kaveri:
- Siinäkö kaikki?
Niilo:
- 5 kautta 5.
Niilo22 osti huoltoasemalta kahvin ja otti ensimmäisen hörpyn.
Kaveri kysyi heti:
- No? Minkälainen?
Niilo mietti hetken vakavana ja vastasi:
- Tämä maistuu siltä että tätä on keitetty jo eilisen puolella.
Kaveri:
- Onko se huono asia?
Niilo:
- Ei välttämättä.
Niilo22 osti uuden mikroaaltouunin ja päätti tehdä siitä perusteellisen arvostelun.
Hän lämmitti lihapiirakan, söi sen hiljaisuudessa ja mietti hetken todella vakavana.
- Lämpiää ruoka. 5 kautta 5.
Katsojat kysyivät kommenteissa:
- Mutta entä muut ominaisuudet?
Niilo vastasi:
- Mitä muita siinä pitäisi olla?
Kerran Niilo22 osti kahvin huoltoasemalta, maistoi kahvia, katsoi hetken kaukaisuuteen ja nyökkäsi hyväksyvästi.
- Maistuu kahville. Se on tärkeintä. 5/5.
Miksi Niilo22 ei tarvitse sääsovellusta?
Niilo vilkaisee aamulla ikkunasta ulos kerran ja tietää heti tilanteen.
- Jos vettä tulee, niin today is raining day.
Niilo22 meni ravintolaan ja tarjoilija kysyi oliko ruoka hyvää.
Niilo mietti hetken, joi hörpyn energiajuomaa ja vastasi vakavana:
- Kyllä tämä syötyä tuli.
Niilo suhtautuu joukkoliikenteeseen hyvin rauhallisesti:
- Jos bussi meni, niin sitten meni.
... Huomenna uusi yritys, eikä siitä sen enempää.
Niilo22 käytti ensimmäistä kertaa navigaattoria omassa sähköskootissa.
Navigaattori sanoi:
- Käänny vasemmalle 300 metrin päästä.
Niilo ajoi suoraan ohi ja totesi rauhallisesti:
- No ei sitten enempää...
Niilo kävi kerran salilla, mutta homma meni nopeasti epäilyttäväksi.
- Liikaa hikoilua, eikä edes kahvia tai kebabia tarjolla.
Niilo22 osti uuden puhelimen ja teki siitä arvion:
- Puhelin tippui pari kertaa lattialle, eikä hajonnut.
- Akku loppui kahdessa päivässä, eikä räjähtänyt.
- 5/5.








