Poimintoja aiheesta Niilo22 vitsit
Mikäli pidit niilo22 vitsi aihealueen Niilo22 osti jäsenyyden kuntosalille vitsistä, niin alta löydät muita hauskoja poimintoja samaan aiheeseen liittyen. Löydä oma suosikkivitsi ja ehkä myös kesäkuun 2026 paras niilo22 vitsi.
Pari hyvää syytä, miksi Niilo22 tykkää pakastepizzasta?
- Niilo tietää tarkalleen mitä saa joka kerta.
- Pakastepizza ei koskaan petä.
... Toisin kuin jotkut kebabit.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Niilo22 osti uuden puhelimen ja teki siitä arvion:
- Puhelin tippui pari kertaa lattialle, eikä hajonnut.
- Akku loppui kahdessa päivässä, eikä räjähtänyt.
- 5/5.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Niilo22 osti uuden mikroaaltouunin ja päätti tehdä siitä perusteellisen arvostelun.
Hän lämmitti lihapiirakan, söi sen hiljaisuudessa ja mietti hetken todella vakavana.
- Lämpiää ruoka. 5 kautta 5.
Katsojat kysyivät kommenteissa:
- Mutta entä muut ominaisuudet?
Niilo vastasi:
- Mitä muita siinä pitäisi olla?
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Kaveri kysyi Niilo22:lta miksi hän sammuttaa tietokoneen aina heti videon jälkeen.
Niilo vastasi:
- Ettei internet kulu turhaan.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Niilo22 teki 47 minuutin videon pelkästä makkaran paistamisesta.
Videon lopussa hän sanoi:
- Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Sitten kommentteihin tuli katsojilta 300 viestiä:
- Millon tulee osa 2?
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Miksi Niilo22 ei tarvitse sääsovellusta?
Niilo vilkaisee aamulla ikkunasta ulos kerran ja tietää heti tilanteen.
- Jos vettä tulee, niin today is raining day.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Kun Niilo22 teki salaatin ensimmäistä kertaa, hän katseli lautastaan pitkään hiljaa ja pyöritteli haarukkaa kädessään.
Tuumasi lopulta:
- Yllättävän paljon heinää ihmiset syö.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Niilo22 tekee ruokaa hyvin yksinkertaisella logiikalla.
Jos ruoka onnistuu, se on 5/5.
Jos ei onnistu, niin sitten se on 0/5 ja pizza uuniin.
Niilo22 vitsit | Lähettänyt: Nuulo | 11.05.2026
Kerran Niilo22 osti kahvin huoltoasemalta, maistoi kahvia, katsoi hetken kaukaisuuteen ja nyökkäsi hyväksyvästi.
- Maistuu kahville. Se on tärkeintä. 5/5.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026
Niilo suhtautuu joukkoliikenteeseen hyvin rauhallisesti:
- Jos bussi meni, niin sitten meni.
... Huomenna uusi yritys, eikä siitä sen enempää.
Niilo22 vitsit | Lisätty: 11.05.2026