


Yhteistyökumppanin mainos:


Tauski sanoi hotellissa:
- Mä en yleensä jää aamupalalle.
Nainen ihmetteli:
- Miksi et?
Tauski vastasi:
- Koska siinä vaiheessa ihmiset alkaa nähdä mut päivänvalossa.
Kun Henna ja Tauski erosivat jälleen, iltapäivälehdet eivät enää tehneet uutta otsikkoa.
Ne vain päivittivät vanhan valmiiksi auki olevan jutun.
Baarissa joku kysyi Tauskilta:
- Mikä sun pahin pahe on?
Tauski mietti pitkään ja vastasi:
- Optimismi. Mä luulen edelleen joka viikonloppu olevani hyvä idea.
Tauski sanoi olevansa nykyään mediakokenut mies.
Kaveri kysyi:
- Mistä sen huomaa?
Tauski virnisti:
- Osaan jo arvata, mikä mun lause päätyy huomisen otsikkoon.
Tauski oli ostamassa uusia satiinilakanoita ja virnisti myyjälle:
- Ei nämä nukkumiseen ole. Ajattelin vain helpottaa poistumista varattujen naisten elämästä.
Tauski meni aikoinaan tatuoimaan rintaansa tekstin “Bad Boy“.
Nyt siinä lukee lähinnä “Bud Joy“, kun vuodet ovat tehneet tehtävänsä.
Kaveri kysyi Tauskilta:
- Monestiko aiot vielä mennä naimisiin Hennan kanssa?
Tauski vastasi:
- Niin monta kertaa, että saan bonusleiman vihkikorttiin!
Tauski kehui baarissa itsevarmasti:
- Mulla on edelleen vientiä.
Baarimikko katsoi hetken ja vastasi:
- Niin on roskiksellakin torstaisin.
Tauski kertoi olevansa vanhan koulukunnan herrasmies:
- Avaan aina oven naiselle.
Kaveri nyökkäsi:
- Romanttista.
Tauski vastasi:
- Niin, varsinkin kun poistun nopeasti.
Tauski sanoi deitille:
- Mä tykkään suhteissa rehellisyydestä.
Nainen kysyi:
- Ootko itse rehellinen?
Tauski mietti hetken ja vastasi:
- No en nyt pilata iltaa heti alkuun.








