


Yhteistyökumppanin mainos:


Niilo22 hankki kuntosalijäsenyyden ja meni ensimmäistä kertaa paikalle.
Viiden minuutin jälkeen hän käveli takaisin ulos.
Kaveri kysyi:
- Miten treeni meni jo noin nopeasti?
Niilo vastasi:
- Kaikki laitteet oli varattu. Ei siinä voinu oikeen mittään tehdä. Eikä siitä sen enempää...
Niilo22 pudotti kokonaisen kahvikupin lattialle juuri ennen videokuvauksen alkua.
Kaikki live-streamia katsovat säikähtivät ja odottivat hermostunutta reaktiota.
Niilo katsoi sotkua hetken ja totesi täysin rauhallisesti:
- Ei se mittään. Uutta kahvia tulemaan vaan.
Sitten hän keitti uuden pannullisen ja antoi tilanteelle arvosanaksi:
- 4/5. Olis voinu mennä pahemminki.
Kaveri kysyi Niilo22:lta miksi hän sammuttaa tietokoneen aina heti videon jälkeen.
Niilo vastasi:
- Ettei internet kulu turhaan.
Niilo22 teki 47 minuutin videon pelkästä makkaran paistamisesta.
Videon lopussa hän sanoi:
- Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Sitten kommentteihin tuli katsojilta 300 viestiä:
- Millon tulee osa 2?
Niilo22 osti uuden jääkaapin ja testasi jääkaappia pari päivää, avasi sitten oven ja nyökkäsi tyytyväisenä:
- Kylmä sisältä. 5/5.
Niilo22 katsoi sääennustetta koko viikon ajan todella tarkasti.
Perjantaina hän lopulta huokaisi syvään ja ilmoitti kavereille vakavana:
- Saturday and Sunday is raining day.
Seuraajat somessa nauroivat ja kysyivät mistä hän tietää niin varmasti.
Niilo osoitti ikkunaa ja totesi:
- Tuoltahan sen näkee.
Niilo22 kuvasi pitkää videota, jossa hän testasi uutta pakastepizzaa, limsaa ja kahvia samaan aikaan.
Videon lopussa hän katsoi kameraan, nyökkäsi hitaasti ja sanoi:
- Näihin kuviin ja tunnelmiin… täältä tähän.
Sitten kamera jäi vahingossa vielä päälle viideksi minuutiksi.
Niilo22 käytti ensimmäistä kertaa navigaattoria omassa sähköskootissa.
Navigaattori sanoi:
- Käänny vasemmalle 300 metrin päästä.
Niilo ajoi suoraan ohi ja totesi rauhallisesti:
- No ei sitten enempää...
Niilo22 yritti ensimmäistä kertaa tehdä salaattia itse.
Puolen tunnin jälkeen pöydällä oli kurkkua, tomaattia, juustoa ja kaksi makkaraa.
Niilo katseli annosta pitkään ja pudisti päätään.
- On se kumma miten ihmiset syö tätä vapaaehtoisesti.
Pari hyvää syytä, miksi Niilo22 tykkää pakastepizzasta?
- Niilo tietää tarkalleen mitä saa joka kerta.
- Pakastepizza ei koskaan petä.
... Toisin kuin jotkut kebabit.








